sobota, 30 stycznia 2016

Od Kedry cd Severyn'a

Cicho w duszy zamruczałam.. na jego widok.... Nie wiem sama o co mi chodziło ale ciekawie się zapowiadało. Spojrzałam tak od góry do dołu. A moje myśli przerwał zapach herbaty i parę kanapek, w sumie troszeczkę byłam głodna... Chłopak spokojnie usiadł z uśmiechem, ja wstałam by przenieść się bliżej jego... Moja ręka lekko musnęła klatę chłopaka gdy chciałam sięgnąć po herbatę. Wtedy również spojrzałam na niego akurat gdy ten był wpatrzony w moje oczy.
-Wezmę z miodem... - cicho powiedziałam przerywając cisze. Zamieszałam łyżeczkę miodu w ciepłej herbacie, a gdy wzięłam łyka postawiłam ją dalej... Chłopak akurat wziął się za jedzenie.
-Wiesz.... wcale nie musisz spać na ziemi.. - oznajmiłam po chwili.
-Hm?- ciągle przeżuwając podniósł jedną brew.
-Pomieścimy się ... - dziko podniosłam kącik ust gdy w mojej głowie chore pomysły. U chłopaka również pojawił się nieśmiały uśmiech. Ja lekko przegryzam wargę.. obniżając wzrok. Czekałam cierpliwie aż chłopak skończy jeść... Było o dziwo miło i cieplutko...
Po paru minutach chłopak skończył tak jak i ja dokończyłam swą herbatę. Severyn zabrał wszystko do kuchni czy gdzieś tam i wrócił s powrotem, siadając obok.
-Wiesz.... dziękuje ci ogólnie a wszystko. - zaczęłam temat.
-Nic takiego nie zrobiłem, - oznajmił przyjaźnie.
-Ta... jednak zawsze coś.. - podniosłam wzrok na niego... patrzyliśmy się tak na siebie przez parę sekund, aż nie wytrzymałam.. no po prostu pękłam. Przysunęłam się i... pocałowałam chłopaka w usta lekko zamykając przy tym oczy. Pocałunek ten trwał aż prawie z 9-10 sekund. Po tym dostałam strasznego rumieńca... Nie wiedziałam co się ze mną działo...
-Wybacz... - cicho powiedziałam z lekką nieśmiałością w tonie głosu...
Severyn? xD oj i to jak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz